Tevredenheidsenquete Tevredenheidsenquête Vul dit feedback formulier in en help ons de archer digital service verbeteren Door dit formulier zo goed mogelijk in te vullen, kunnen wij onze diensten zo goed mogelijk maken. VoornaamE-mailadresHoe tevreden ben je van het contact met jouw account manager? *Selecteer een optie5 - Zeer tevreden, doe zo verder4 - Matig tevreden, enkele verbeterpunten3 - Het contact was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Ontevreden, dit kan veel beter1 - Absoluut ontevreden, dit moet andersHoe kunnen we ons contact met jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we ons contact met jou verbeteren?Hoe tevreden ben je van de voorgestelde oplossing van jouw account manager? *Selecteer een optie5 - Zeer tevreden, doe zo verder4 - Matig tevreden, enkele verbeterpunten3 - Het voorstel was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Ontevreden, dit kan veel beter1 - Absoluut ontevreden, dit moet andersHoe kunnen we onze oplossing voor jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we onze oplossingen voor jou verbeteren?Hoe goed heeft jouw account manager de timing gerespecteerd? *Selecteer een optie5 - Zeer goed, doe zo verder4 - Matig goed, enkele verbeterpunten3 - De timing was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Niet goed, dit kan veel beter1 - Absoluut niet goed, dit moet andersHoe kunnen we onze timing voor jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we onze timing voor jou verbeteren?Hoe tevreden ben je van het contact met jouw brandstrateeg/webdesigner? *Selecteer een optie5 - Zeer tevreden, doe zo verder4 - Matig tevreden, enkele verbeterpunten3 - Het contact was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Ontevreden, dit kan veel beter1 - Absoluut ontevreden, dit moet andersHoe kunnen we ons contact met jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we ons contact met jou verbeteren?Hoe tevreden ben je van de uitgewerkte oplossing van jouw brandstrateeg/webdesigner? *Selecteer een optie5 - Zeer tevreden, doe zo verder4 - Matig tevreden, enkele verbeterpunten3 - De uitwerking was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Ontevreden, dit kan veel beter1 - Absoluut ontevreden, dit moet andersHoe kunnen we onze oplossing voor jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we onze oplossingen voor jou verbeteren?Hoe goed heeft jouw webdesigner/brandcreator de timing gerespecteerd? *Selecteer een optie5 - Zeer goed, doe zo verder4 - Matig goed, enkele verbeterpunten3 - De timing was oke, maar niet wat ik verwacht had2 - Niet goed, dit kan veel beter1 - Absoluut niet goed, dit moet andersHoe kunnen we onze timing voor jou nog verbeteren?Jammer dat je niet tevreden bent. Hoe kunnen we onze timing voor jou verbeteren?Heb je nog algemene feedback die je ons graag meegeeft?Bericht Verzenden